Recenzia na HairStyling.sk

Štandardný

Úvod

Dnes som sa podujal na menšiu recenziu jedného e-shopu (HairStyling.sk), ktorý je zameraný na kadernícke potreby. Tento e-shop prevádzkuje jedna známa, ktorá chcela vedieť názor na tento e-shop. V tejto recenzií sa zameriam na používateľské prostredie a funkčnosť, orientáciu na webe, kľúčové slová a obchodné podmienky. Takže táto recenzia je skôr venovaná vám milé dámy a slečny. Pozorne si ju prečítajte a sami navštívte tento e-shop na: http://www.hairstyling.sk/Používateľské prostredie a funkčnosť

Prostredie je ladené do piatich základných farieb, podľa jednotlivých produktových línií danej značky. Stránka sa skladá z horizontálneho menu a vertikálneho menu, ktoré je umiestnené na ľavej strane. Prostredie je prívetivé a veľmi prehľadné. Stránka neobsahuje žiadne rušivé prvky, ktoré by používateľa mohli otravovať ako sú napr. pop-up okná, ktoré v mnohých prípadoch vzbudzujú negatívny dojem zo stránky. Ak máte záujem o newsletter, tak po zadaní vášho emailu vám budú zasielané novinky s akciami. Hodnotím to ako pozitívum, nakoľko je istá forma udržiavania vzťahu so zákazníkom, kedy predajca formou emailu oznámi zákazníkovi, že prebieha nejaká akcia, alebo poskytuje iné informácie o nových produktoch. Na stránke funguje všetko ako má fungovať bez bez problémov.

Orientácia

V predošlej časti som spomínal, že stránka obsahuje dva panely, ktoré obsahujú menu. V ľavom panely sú jednotlivé produktové línie prehľadne rozdelené do štyroch kategórií. Jednotlivé kategórie sú farebne odlíšené a jednotlivé položky sú správne zatriedené, takže zbehlá i menej zbehlá zákazníčka si nájde to čo hľadá v priebehu niekoľkých sekúnd. Možno čo by som odporučil doplniť je samostatnú položku „Akcia“. Môže byť táto položka ako sumárna, kde sa budú združovať všetky akciové položky. Akciová ponuka je tam síce zobrazená, ale nachádza sa v spodnej časti, kde už nemusí byť videné. Preto by som túto časť premiestnil do vrchnej časti, aby upútala pozornosť.

Kľúčové slová 

Všimol som si, že medzi kľúčovými slovami sa nachádzalo jedno, ktoré bolo zadané duplicitne. Ako druhú vec, ktorú som si všimol, tak kľúčové slová boli síce oddelené čiarkou, ale bez medzery. Pri použití AdWords Google nastala chyba, ktorá značila, že ide o príliš dlhé kľúčové slovo. Výber kľúčových slov je vhodný, ale dá sa ešte vylepšiť vhodným výberom ďalších. Nakoľko vhodný výber kľúčových slov vedie aj k lepšiemu umiestneniu v prehliadačoch.

Obchodné podmienky

Po preštudovaní VOP môžem skonštatovať, že sú férové a nezavádzajúce. Sú jasne definované podmienky predaja, dodania, reklamácie, storna. Sú prehľadné, veľkým písmom a sú na hlavnom menu, takže spotrebiteľ ich nemusí hľadať.

Odporúčania

– kľúčové slová

– Facebook FanPage

– Akciový tovar premiestniť

– Posunúť nahor obsah, nakoľko je tam veľký voľný priestor a je potreba scrolovať

.

Comments

comments

Leave a Reply